ארונות הזזה בחדרי ילדים – שילוב בין עיצוב לבטיחות

הוויטרינה היא רהיט המורכב לדלתות ארון ומדפים פתוחים. היתרון שלה על פני הארון הוא הכלת מדפים קטנים מרובים המאפשרים הצבת פריטים באופן מסודר ומאורגן. המיקום העיקרי של רהיט זה ברוב הבתים הוא בסלון. להלן מגוון שימושים שנעשים עם ויטרינות.

אחסון פריטי הנעלה

במקום לחפש את הנעליים בבית, ניתן לרכוש ויטרינת נעליים אידאלית עם תאים לאחסון נעליים. היתרון שלה הוא שמדובר על תאים שקופים עם מסגרת מעוצבת, מה שמאפשר לכם גם ליהנות מעיצוב בוטיק וגם למצוא בקלות את הנעליים שארגנתם בפנים.

אחסון חפצי נוי ואומנות

אם יש לכם בסלון פריטים שהייתם רוצים שייקחו חלק בעיצוב שלו, ניתן לרכוש ויטרינה פתוחה ולהציב עליה את מיטב הפסלים וחפצי הנוי שלכם. בדרך זו, הסלון ייראה דקורטיבי לאין ערוך ואתם תיהנו מבימה מכובדת לחפצים היפים ביותר בביתכם.

שימוש בתור ספרייה

אם אתם מעוניינים בפריט שגם יספק מקום לחפצים הקטנים בסלון וגם יתפקד בתור ספרייה, ניתן לרכוש ויטרינת מדפי רוחב ולאחסון עליה ספרים. אם יש לכם כמות מרובה של ספרים, ניתן לשדרג לוויטרינת כוורות ושם, לחלק את הספרים על גבי המדפים באופן יציב ומאורגן.

שימוש בתאים סגורים

אם יש לכם חפצים שאינכם מעוניינים שיהיו בשימוש הכלל, בין מטעמי בטיחות ובין מטעמי צנעת הפרט, ניתן לאחסנם בתאי ארון סגורים עם דלתות. למשל, ויטרינה יכולה לשמש כמקום לאחסון תרופות, אלבומי תמונות אישיים ועוד. במידה ויש לכם ציוד שאתם רוצים להצניע, וגם פריטים שתרצו להבליט כמו ספרים וחפצי נוי, ניתן לרכוש ויטרינה שהיא שילוב של תאים סגורים ופתוחים. בדרך כלל, התאים הסגורים יהיו למטה והפתוחים במעלה הרהיט.

עיצוב ויטרינה על פי דרככם

אם הגעתם למסקנה כי ויטרינות הן הרהיטים שהייתם רוצים לראות בסלונים שלכם, ניתן לעצב אותן על פי דרככם באתר ייחודי לרהיטי בית. מבחר גדול של ויטרינות זמין עבורכם, כולל מפרטי מידות, ותמונות המצולמות מכל זווית אפשרית. הבחירה קלה ופשוטה ומאפשרת התאמה מדויקת למה שנדרש אצלכם בסלון. במקרי הצורך ניתן להיעזר בצוותי המומחים שלנו לבחירת הרהיט המושלם עבור חדר האורחים שלכם. למידע נוסף ניתן לפנות לאתר שלנו.

השארת תגובה