קווים לדמותם של הארונות האידיאליים

ארונות אידיאליים צריכים לספק שלושה יעדים עיקריים:

  • להתאים לסוג העיצוב הביתי הקיים.
  • להתאים פונקציונלית למבנה בבית.
  • להתאים לצרכי האחסון שלכם.

הבה ונבחן מהם היעדים הללו וכיצד מממשים אותם.

התאמה של הארון לבית על פי מתווה העיצוב שלו

זהו עיקרון יסודי וחשוב ביותר המתאר את הקשר בין עיצוב הארון ועיצוב הבית. העיצוב הוא פונקציה של שני נדבכים: צבע הארון וצורת הארון. 

בחירת צבע שונה מצבע קירות הבית אפשרי – אבל צריך להתייעץ עם מעצבי פנים מקצועיים שימצאו לכם ארון שיממש זאת באופן כזה שאכן יתרום לעיצוב הבית ולא יעכיר את זהותו. עוד עניין שחשוב לשים לב אליו הוא צורת הארון, שלרוב ממש צריכה להתאים לצורה של המפתחים בבית: מרובעים, קשתיים או אחרים.

התאמה פונקציונלית לתוואי הבית

אם המקום היחיד בו ניתן למקם ארון הוא מקום צפוף, למשל באיזשהו מסדרון צר, ניתן לשקול להתקין ארון הזזה ובכך לחסוך בצפיפות שתיגרם בעת פתיחת הדלת. גם כשקונים ארונות פתיחה ניתן לצמצם את נזקי הצפיפות מאד אם, למשל, יש לכם קיר שניתן לחצוב בו, ובכך – כל הקשור לעובי הארון לא תופס חלל ריק בבית, ומשאיר אתכם עם רוב המקום פנוי שהיה לכם.

התאמה לצרכי האחסון האישיים

כאן, חשוב לציין שמדובר בעניין אישי: ישנם דיירים עמידים ואפילו עשירים שלא עוסקים רבות בתחום הביגוד והמלתחה שלהם נחשבת קטנה, והם כנראה יעדיפו לקנות ארון קטן, בעוד אשר יש לא מעט אנשי מעמד הביניים ומטה שתכולת הביגוד שלהם מאד מעסיקה אותם, והם יהיו זקוקים לארון גדול יותר. התאמה לצרכי האחסון נעשית גם על פי מכלול פריטים מסוימים מסך תכולת הביגוד: אם יש לכם, למשל, הרבה גרביים אין כמו לקנות ארון מרובה במגירות אחסון שיאפשר לכם לתת לזה מענה.

כיצד מממשים יעדים אלו מהארונות שלנו?

קונים את הארון בחברת ארונות מקצועית שתלווה אתכם מיום הרכישה ועד לשלב הובלת הארון לבתיכם. החברה המקצועית תדע בדיוק מה עליה לעשות על מנת שלכם יהיה הארון שיתאים בדיוק למה שאתם מחפשים. קבלת עזרה מחברה מקצועית הוכחה גם ככזו שמקצרת מאד את הליך חיפוש הארון המתאים, בהשוואה ללקוחות שהתייחסו לספק הארונות כחנות בלבד, מבלי להשתמש בשירותי הייעוץ.

השארת תגובה