עיצוב ארונות לחדרי הבית – כך תעשו זאת נכון

ארון הוא רהיט שמשמש מטרה כפולה. במובן הפרקטי הפשוט הוא משמש לאחסון ובאותה נשימה בגלל הממדים המאסיביים שלו הוא גם עוגן מרכזי בעיצוב הבית. כאשר מעצבים ומאבזרים בית צריך לקחת את שני הפרמטריים האלה בחשבון. כמובן שכל ארון שממקמים בחלל מסוים צריך לשרת את צרכי האחסון הדרושים לאותו חלל.

ארונות בחלל האירוח

יש כמה סוגי ארונות שמתאימים לחלל האירוח ומיועדים במיוחד לצרכיו. בדרך כלל חלל המגורים יכיל ארונות ספרים, כונניות ולעיתים גם ארונות ויטרינה לאחסון סרוויסים לאירוח או חפצים אחרים שנמצאים בתצוגה. ארון נוסף שבשנים האחרונות אפשר למצוא בחלל האירוח הוא ארון המשרביה.

ארונות בחדרי השינה

ארונות בחדרי השינה מיועדים להיות פונקציונליים. הם אמורים לשרת את צרכי האחסון של בני המשפחה – ארונות לאחסון בגדים, ארונות לאחסון צעצועים וכו’. שימוש בארונות קיר עם דלתות הזזה או ארונות רחף עשוי להתברר כפתרון מצוין לחדרי שינה וחדרי מגורים.

חדרי ארונות

בעשורים האחרונים ‘חדר הארונות’ הפך להיות סוג של סטנדרט בבניה המודרנית והקונספט הזה גם משולב בדירות ישנות יותר שעוברות עיצוב מחדש. הרעיון פשוט – ליצור בבית חלל אחסון מרכזי שיחליף את ארונות הבגדים וארונות אחרים ויהפוך את העיצוב בכלל הבית לפחות עמוס.

מידע נוסף על ארונות ופתרונות אחסון מכל הסוגים תוכלו לקבל בחברת ריביירה שכבר שלושים שנה מתמחה בייצור ארונות איכותיים ופתרונות אחסון חכמים.
לפרטים: 1-700-700-313

השארת תגובה