ארונות הזזה בחדרי ילדים – שילוב בין עיצוב לבטיחות

בואו להכיר את הארונות הביתיים החדשים שניתן לבחור! אנו מציעים מגוון רחב של ארונות פתיחה והזזה המתאימים לשימוש פעיל בבית ומזכים את הדיירים בעיצובים חסרי תקדים. מעוניינים לבחור את הארון החדש על הצד הטוב ביותר? כאן ניתן להתעדכן אודות הדגמים החדשים ולהביא לבית שלכם את החדשנות במלוא מובן המילה!

ארונות רחף עם דלת באוויר

ארונות אלו מתבססים על דלת באוויר, שאינה מחוברת לקרקע. על מנת ליהנות מהארונות הללו אתם תצטרכו לבדוק עם מהנדס הבניין שלכם האם ניתן לחצוב בקיר המבוקש. במידה ולא ניתן לחצוב, עוביו הנרחב של הארון לא יאפשר הצבה, אלא במקרים בהם החדר ממש גדול ורחב. כאשר הארון חצוב, אתם נהנים מדלת שנמצאת עם רווח קרקע מתחתיה, מה שמקל מאד לנקות באותו אזור ולהגיע לכולו. ארונות רחף ניתנים להסדרה הן כארונות פתיחה והן כארונות הזזה.

ארונות פתיחה דקורטיביים

ארונות עם דלתות ציר בגדלים ובסוגים שונים. ארון מינימלי לשימוש אדם יחיד יהיה במידת עומק של 54 ס”מ ובגובה 140 ס”מ, בעוד ארון לשימוש כמה אנשים או לכל הפחות – זוג, יכיל מספר דלתות, לרוב כ- 3-4, ויהיה ניחן בעומק של 57 ס”מ ובגובה ממוצע של 2 מ’. ניתן לעצב ארונות פתיחה במגוון רחב של דרכים, על בסיס צבעים בהירים או כהים, ולהוסיף להם תאים פונקציונאליים במידת הצורך, כמו למשל דלת תריס לנעליים.

ארונות הזזה דקורטיביים

ארונות עם דלתות הזזה. היתרון הגדל שלהם הוא שאלו לא דלתות ציר ולכן פעולת הפתיחה אינה תופסת נפח. מה שרבים שטרם התנסו ברכישת הארון לא יודעים הוא שנדרשת מידת עומק גדולה ולא קטנה יותר מזו של ארון פתיחה. ארון הזזה תקני מינימלי מאופיין בעומק של 60 ס”מ. גובהו הממוצע הוא 2.4 מ’ והרוחב הוא 120 ס”מ ל- 2 דלתות. תוספת של כל דלת מגדילה את הרוחב בעוד 60 ס”מ. ניתן לעצב ארונות הזזה באמצעות מראה או פלטת עץ. לעיצובים מורכבים יותר ניתן להסדיר עץ צבעוני על פי בחירתכם או זכוכית ויטראז’ים גרפית מרהיבת עין שנעשתה בהדפסה ייחודית. את הדגמים המתאימים לעיצוב שלכם קל יהיה לזהות באמצעות הדמיית מחשב של ארונות הזזה.

השארת תגובה