ארונות פינתיים - למה ומתי כדאי?

ארונות פינתיים לבית מסייעים באחסון יעיל של בגדים ומוצרי צריכה שונים, ומספקים יעילות גם בנושא ניצול המקום הפנוי בבית. בעור אשר בארון צמוד קיר נגרע חלק נכבד ממנו (אלא אם מדובר על ארון חציבה בקיר) ארון פינתי מאפשר לרכז את כל האחסון שלכם בפינת החדר, ולפנות את רובו המכריע מנוכחות רהיטים דומים. זה גן יסייע לכם מבחינה עיצובית, שכן אז השטיחים או אריחי הריצוף שעל הקרקע יהיו בולטים וחשופים יותר.

ארון פינתי הוא ארון חוסך מקום

גם בפינה עצמה – היכן שהוא עומד ישנם ארונות שחוסכים יותר מקום מאשר ארונות פינתיים אחרים – למשל ארון 2/3 מעגל הכלוא בתוך בסיס מלבני צמוד קיר. כך או כך, כאשר ארון הבית עומד בפינה אתם גם נהנים מ- 2 שדריות ארונות צמודות וגם חוסכים חלק נכבד מהמקום בבית.

ארונות פינתיים משרים עיצוב מינימליסטי ועדין

אם גם אתם מאסתם בדלתות הארון הגדולות הפרוסות על פני קירות ארוכים, ארון פינתי בעיצוב מינימליסטי הפרוס על 2 דפנות קטנות, במקום דופן ענקית אחת, תורם תרומה מכרעת יותר לעיצוב החדר, ואם החדר קטן זה הכי אופטימלי שיש, משום שהרבה פעמים – ארון גדול המוכנס לחדר קטן יוצר הרגשה של ארון כלוא שלא שייך לאווירת החדר, בעוד שארון פינתי בממדים קטנים מהווה בדיוק את מוצר האחסון המתאים לו.

ריכוז כל תכולת הביגוד בחלל אחד

ארון פינתי גם יסייע לכם להתמצא טוב יותר בתכולת הבגדים כשהיא מרוכזת בפינה. לרוב, יש בפינת החדר מספיק מקום לקניית התקני אחסון לשדרוג אירוח תכולת הביגוד, למשל רכישת מתקן לעניבות, התקן אחסון לנעליים, וכד’. בארון רגיל כלל לא בטוח שהיה לכם מקום לאחסן רכיבים אלו מבלי לחסום את אחת הדלתות.

התאמה טובה יותר של עיצוב הארון לחלל החדר

כשהארון פינתי – הוא נעשה פרובינציאלי ולא מרכזי ולה מאפשר לכם גיוון רחב יותר בעיצוב החדר. אם הארון היה ממוקם על קיר מרכזי בחדר, אותו ארון היה מטביע חותם עיצובי על החדר, שהיה מקשה עליכם לבחור רכיבי ריהוט ואחסון בהמשך הדרך, בשל החשש שהם לא יתאימו. כשהארון מונח בפינת החדר יותר קל לשלב בין האלמנטים השונים מבחינה דקורטיבית ללא חשש מסרבול עיצובי או אי התאמה.

השארת תגובה