ארונות רחף מעוצבים – האידיאליים ביותר עבורכם

ארון רחף הוא ארון הזזה בעיצוב מהפנט במיוחד: הדלתות לא רק בעלות יכולת הזזה ימינה ושמאלה, אלא הן מזדקרות ביחס למראה הארון: הן ארונות ממנו עד כדי כך שבחלק העליון שלהן הן גבוהות ממנו ובחלק התחתון שלהן הן נמוכות ממנו. בטכניקה זו, הבית זוכה בטוויסט עיצובי חדש, וגם מבטיח לעצמו אחסון בגדים ברמה אחרת, כשהאטם של הדלת הוא חד חד ערכי ומונע באופן ודאי כניסת מזיקים לארון הבגדים. כאן תוכלו ללמוד כיצד לבחור ארונות רחף לבתיכם.

השתמשו בהדמיות מחשב של חנות ארונות טובה

הדבר הראשון שצרכן ארונות רחף צריך לעשות הוא להיעזר בהדמיות מחשב ולבחור את העיצוב שמתאים ביותר מבחינת הגוון והצורה לביתו. 

הדבר יעניק לו פרספקטיבה ראשונית של עיצוב ארונות רחף בביתו ויאפשר לו לבחור את תבנית העיצוב האידיאלית עבורו. ברם, שלב זה אינו מהווה בחירה סופית של ארונות רחף בהתאמה אישית, אלא רק היציאה הראשונית לדרך.

בחרו את הארון שמתיישב הכי טוב עם החדר שלכם מבחינת פרספקטיבה

חדרים עשויים להיות גדולים מאד או קטנים מאד, עם קיר רחב מאד או צר מאד כפרוזדור. חשוב מאד לבחור ארון רחף בהתאמה לממד החדר. אם החדר מאד גדול, ואתם בוחרים ארון רחף עם פרזול דק וידיות קטנות, אתם בוחרים דגם שאינו עוצמתי מספיק בשביל להשפיע על עיצובו. אם אתם בוחרים ארון עם ידיות עבות ומסגרות גדולות לחדר קטן, אתם עלולים ליצור מיקוד יתר בקיר בו הוא יוטמע, במקום בחללים המרכזיים של החדר. לכן, ידיעת הפרספקטיבה חשובה מאד לבחירת ארונות רחף באופן מקצועי.

בחרו ארון רחף עם פונקציות חיוניות עבורכם

ארון רחף עם מסך טלוויזיה, ארונות רחף עם מראה שלמה על פני כל פלטת ההזזה, ארונות עם הדפסות ממוחשבות שמתאימות לעיצוב החדר, ועוד. חשוב מאד לדעת כיצד לבחור ארון רחף כך שיתיישב מצוין עם הנעשה בחדר. ארונות רחף בהתאמה אישית צריכים להיות מתאימים בסגנון העיצוב שלהם בהדפסת הדלת, לא פחות משהם צריכים להתאים בנתוני הבסיס כמו הצבע והצורה של הדלתות. הסתמכות על הדפסה שמתאימה לעיצוב החדר היא שעושה אותם ארונות רחף מעוצבים.

השארת תגובה