ארונות קיר מעוצבים – פתרון אחסון דקורטיבי לבית

ארונות קיר הנם ארונות אשר מוטמעים בקיר באופן מוחלט. לאחר ההתקנה הסופית, המתבונן יראה את אותו קיר שהיה לפני עזיבתו את החדר, רק שבמקום פלטה לבנה ומסוידת – יופיע מקבץ דלתות הזזה או נפח שייראה כמו טפט מעוצב, בעובי המדויק של הקיר. בדרך זו אתם חוסכים משאבי מקום אדירים ומאפשרים לעצמכם ליהנות מחדרים גדולים ומרווחים.

בחירת המתווה של ארונות קיר

על מנת לבחור ארונות קיר באופן מוצלח, יש להתחיל בתבנית העיצוב. כיום, קל מאד למצוא אותה אם היא נבחנת באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים ובפרט – ארונות. בהדמיה זו אתם יכולים להשוות את עיצוב הארון לעיצוב הבית שלכם, כשהראשון מופיע באתר אינטרנט, ובאחרון אתם נמצאים בזמן אמת. 

בדרך זו, אתם יכולים לחדד את הבחירה שלכם ולהבין שלא כל בית מעוצב-עץ יכול להכיל כל ארון חום ולא כל בית מודרני לבן יכול לקלוט כל ארון לבן בהצלחה יתרה. יש לבחון את הדגמים באופן מדוקדק עד למציאת ארונות קיר שמתאימים בדיוק למה שיש לכם כרגע להציג בבית.

בחירת ממד הארונות

גם בחירה זו אינה מסובכת, אלא מצריכה מודעות עצמית למצבו של הבית שלכם ושלכם – כצרכני ביגוד. אם יש לכם תכולת בגדים רבה ומסיבית, אתם תצטרכו ארון קיר 5 דלתות, ואפילו 6. ברם, אם אתם זוג, שלא לומר – רווקים, כנראה שפתרון אחסון כמו ארון קיר 6 דלתות יהיה יותר מדי בשבילכם. במצב זה, מומלץ לבחור ארונות קיר 4 דלתות ורצוי קטנים מהם להגשמת מתווה האחסון העכשווי שלכם ללא הקצעת משאבים מיותרת. מה שכן חשוב לעשות הוא לוודא כי על ארונות קיר שאתם בוחרים יש הכנה להוספת דלתות ומדפים באם זה יידרש ביום מן הימים. בכך, תוכלו לחסוך לעצמכם קניית ארון חדש כאשר תכולת הביגוד שלכם תגדל.

בחירת ארון קיר המתאים לנתוני הבית שלכם

בחירה זו לא יכולה להיעשות לבד אלא באמצעות יועץ מקצועי העוסק בהטמעת ארון קיר מעוצב בבתי לקוח. הוא יבחן את הנעשה בקירות הבית שלכם, יסיק אם ניתן לחצוב בהם, ואם כן, הוא ימליץ על ארונות בעלי נתונים רלוונטיים.

השארת תגובה