ארונות קיר מעוצבים

ארונות הזזה עם דלת גרירה שמאלה וימינה, או ארונות פתיחה עם דלתות נפח מעוצבות ודאי מוכרים לכם מימי העבר. הידעתם כי אתם עשויים לחסוך בהמון נפח-ארון אם תשאפו שהוא ייחצב בקיר? מהי חציבת ארון, ומדוע היא קריטית לחיסכון במקום ובנפח?

חציבת ארון היא פעולה שנעשית על ידי מתקיני ארונות במטרה לחסוך בהקצעת שטח בחדר. במסגרת הפעולה, טכנאי ההתקנה ישברו קיר בדיוק בצורה ובפורמט של הארון אשר נבחר על ידי הדייר. הארון נכנס לחור הפעוּר כמו פאזל. בסיום הפעולה, מה שרואים הוא דלתות בלבד. מראה הארון החדש יהיה ציורי, ויהווה כחלק אינטגרלי מהקיר, ממש כמו טפט מעוצב ומגובש היטב.

בדקו זכאותכם לחציבה בקיר

זכאותכם נשענת על תבניתו האדריכלית של תכנון הבית. מומחה חברת הארונות יוכל לסייע לכם לחקור את הנעשה בבית המגורים שלכם ולספק את הפתרון הטוב ביותר. אם ניתן לחצוב בו, יימסר מידע על מידת המקסימום הרלוונטית. אם לא ניתן לחצוב שם, יוצע פתרון חסכוני אחר, כמו למשל ארון רחף קצר עם דלת ארוכה שתונח על הכנה מיוחדת.

בחרו את גודל הארון

בין אם אלו ארונות הזזה ובין אם הם מבוססים על דלת פתיחה, ניתן לבחור ארונות קיר 4 דלתות ומעלה או ארונות קטנים ומצומצמים. כך, למשל, ארון קיר 5 דלתות, או לחילופין ארון בגדים 6 דלתות נדרשים לבתים בהם תכולת הביגוד גדולה. ארון שהוא פחות מ- 4 דלתות מתאים בעיקר לשימוש אישי, על ידי דייר שממעט ברכישת ביגוד.

בחרו את עיצוב הארון

ארונות קיר עשויים להיות מעוצבים בנוסח מודרני על טהרת הלבן ודגשי הרטרו. לחילופין, ארון קיר עשוי להיות מעוצב באמצעות תבניות עתיקות בעלות אופי כפרי ואותנטי. בחירת עיצובו של הארון יכולה להיעשות בהדמיית מחשב פשוטה שתסייע לכם למפות את הכיוון הנכון לשם כך.

ריביירה ארונות – ארונות קיר ברמה אחרת!

בואו ליהנות מעיצוב ארונות קיר מסוגים שונים, המתאימים לבתים מגוונים. ארון קיר של ריביירה ארונות הוא התקן בוטיק אשר שומר לכם על הביגוד וההנעלה באופן האפקטיבי ביותר. בנוסף, זהו ארון קיר מעוצב אשר מקצה בבית מקסימום מקום כשהוא מוטמע בתוך הקיר. בואו לבדוק האם הבית שלכם מתאים לשילוב ארון קיר חצוב. בנוסף, תוכלו לבחור מוצרים נלווים כמו התקני נעליים, חגורות ועניבות שיהוו חלק אינטגרלי מארון הבגדים שלכם.

השארת תגובה