ארון בגדים מודרני: העת החדשה בעיצוב ארונות

התקופה המודרנית מביאה עמה שינויים רבים בפוליטיקה, בכלכלה, בתרבות. נראה כי אחד השינויים הבולטים ביותר הוא התמורות בעיצוב הפנים. קו העיצוב המודרני הנו קו המאפיין את תקופתנו ומכתיב את הכללים של עיצוב המרחב הביתי של ימינו.

יש התופסים את הקו המודרני כקר ומנוכר, חסר כל צבע. טענה זו אינה נכונה וזאת משום שהצבעים השולטים בקו עיצוב זה הם דווקא צבעים חיים ושמחים.

הארונות הנפוצים בקו העיצוב המודרני הנם מסוג ארונות קיר – ארונות המוברגים בקיר. ארונות אלו אינם תופסים מקום כה רב, ותלויים על רחבי הקירות בחדר. שילוב של ארונות קיר וארונות הזזה גם מהווה פתרון אחסון מושלם בעיצוב המודרני.

לא פלא כי ארונות מסוגים אלו הנם הארונות הנפוצים בקו העיצוב המודרני. הם אינם תופסים נפח גדול משטח החדר, ושומרים על המרחב בחדר.

כיום ניתן לעצב ארונות מודרניים בצורות שונות. דלתות של ארונות הזזה משלבות מראות, והופכות לשימושיות במיוחד לבני הבית. ארונות קיר אף הם מעוצבים, ויכולים להפוך את המרחב הביתי למקום מעוצב ומסוגנן.

ארונות קיר במטבחים ובחדרי שינה תורמים לא רק לעיצוב הפנימי, אלא גם כשטחי אחסון שימושיים.

ישנם דגמים שונים של ארונות קיר וארונות הזזה המעוצבים לפי גדלים שונים ולפי צרכי הלקוח, עם דלת אחת ויותר, ובעלי חלוקה פנימית. ארונות הזזה משלבים לא מעט חומרים מיוחדים ואיכותיים. ארונות הזזה בשילוב עץ וזכוכית מקנים מראה אלגנטי, ויוצרים אווירה מיוחדת בבית.

השארת תגובה