ארונות לחדרי נוער

ארונות בחדרי נוער מקבלים חשיבות רבה עם השנים. מרבית בני הנוער קונים לעצמם אינספור בגדים ופריטי לבוש, ונראה כי כל אלו זקוקים לאחסון ראוי. לכן ארונות בגדים בחדרי נוער רצוי שיילקחו ברצינות רבה.

בני נוער רבים נוטים לצבור המון פריטים בחדר שלהם, החל מבגדים ועד אקססוריז שונים, כמו חגורות וכובעים. חדר של בן נוער טיפוסי הוא חדר מלא בחפצים עד אפס מקום.

הארונות במרחב חדר הנוער יכולים לפתור לא מעט בעיות אחסון של כל האביזרים והבגדים הללו. יש הסוברים כי ארונות בעלי נפח גדול יכולים לפתור את הבעיה, אך לא רק בכך מסתכם העניין.

יש לדאוג לחלוקה פנימית בתוך הארון, על מנת להבדיל את סוגי הפריטים. מגרות ומדפים יסייעו באחסון של חפצים שונים, ויקלו את מציאתם לאחר מכן.

עיצוב ארונות בחדרי נוער אף הוא חשוב לא פחות. הארונות הנפוצים בחדרי נוער רבים הנם ארונות הזזה, ולכן מספר סיבות. תחילה, ארונות הזזה משתלבים במרחב החדר. ארונות הזזה הנם ארונות הידועים כנוחים לשימוש וארונות בעלי נפח אחסון מרבי. נוסף על כך, על גבי הדלתות ניתן להדפיס או להדביק תמונות שונות של הכוכבים האהובים על ילדכם, ולשלב מראה. הרבה בני נוער מבלים זמן רב מול המראה, ומראה משולבת בדלת ארון הזזה יכולה לשמח אותם מאוד.

כאשר מעצבים את חדר הנוער, יש לתת מקום לביטוי היצירתי של בן הנוער. מומלץ לעצב את החדר עם ארונות לבנים וחלקים, ובכך לאפשר לבן הנוער לתלות את יצירותיו על דלתות הארון או לעצב לעצמו דלת עם חומרים שאינם מזיקים לאיכות הארון. טיפ זה מומלץ לאימוץ, ותקף גם לכל שאר פינות החדר – מגרות, שולחן, שידה ועוד.

אל תקלו ראש בעת עיצוב חדרי נוער. אלו הם החדרים בהם מתגבשת אישיותו של המתבגר, והמקום בו הוא יבלה את שנות נעוריו היפות. כדאי לחשוב על כל הפרטים בעת עיצוב החלל הפנימי של החדר, על מנת להעניק לו חווית התבגרות קלה ונעימה.

השארת תגובה