ארונות הזזה בחדרי ילדים – שילוב בין עיצוב לבטיחות

על מנת לגבש אצלכם בבית רהיטים חדשים על הצד הטוב ביותר אתם צריכים לתכנן את הפרויקט כמקשה אחת, המחולקת לשלבים. בשלב הראשון מגבשים את מגבלות המידות של הרהיט: במסגרת המקום הפנוי בחדר, מהן מידות המקסימום שניתן להציב? לאחר מכן מגיע התכנון המבני: כיצד יגובש המבנה של כל רהיט ואלו פונקציות יהיו בו? לאחר מכן, פונים למחוזות בחירת העיצוב ובוחרים את הדקורציה המתאימה ביותר לכל ארון, ויטרינה או סט מדפים.

גיבוש מפרט המידות של הרהיטים

בפרק זה נדון בדרך בה מגבשים את מפרט המידות. על פי דעת כל, הדרך היחידה ביותר לגבש מפרט שיסייע לכם על הצד הטוב ביתר היא להגדיל את השטח ואת זאת עושים באמצעות בדיקת היתכנות לחציבה בקיר. הבדיקה הזו אינה קשורה אלינו ונעשית רק בהחלטה שלכם, עם מהנדס מטעמכם. אם הוא פסק שניתן לחצוב וזימן עבורכם חברה קבלנית שתעשה זאת עבורכם, מומלץ לתאם עם חברת ארונות את מידת החציבה ולהטמיע בתוכה ארון רחף שיחסוך לכם מקום ורק הדלת תיראה על גבי הקיר. במידה ולא ניתן לחצוב, אך יש לכם מידת עומק של 60 ס”מ ומעלה בתור שטח פנוי, ומידת רוחב של לפחות 120 ס”מ, ניתן להטמיע ארון הזזה של 2 דלתות. במידה והמידות שלכם קטנות מכך, בוחרים ארון פתיחה בהתאם לגודל השטח המדובר.

גיבוש מבני לרהיטים

בחרו את אופן פריסת התאים שלדעתכם צריך להיות ברהיט. האם עליו להכיל תא אוורירי עם תריסים לאחסון נעליים? האם מגירות הגרביים יהיו במרכז דלת הארון או בחלק התחתון שלו? חשוב לשים לב גם לגדלי המדפים, ואם אינכם בטוחים בהם, מומלץ לרכוש ארון מודולרי עם חורי צד שניתן לשנות למדפים את הגובה באמצעותם.

בחירת עיצוב המתאים לשטח המבוקש

האם אתם אוהבים את הארון שלכם בגוון כהה או בגוון בהיר? האם על העיצוב להיות מסורתי על טהרת הזכוכית, העץ והצבע הלבן או שעליו להיות בעל גוונים מיוחדים כמו שחור, אדום וצהוב? כיצד תיראה הדלת? חלקה? עיצוב דלת רשת? את העיצובים ניתן לבחור בקלות באתר הדמיית מחשב לארונות וארונות הזזה ייחודיים לעיצוב בתים בעידן המודרני.

השארת תגובה