ארונות הזזה בחדרי ילדים – שילוב בין עיצוב לבטיחות

בואו ללמוד כיצד לרשת את הבית החדש שלכם בארונות! במאמר זה נספק מידע שיסייע לכם לבחור בדיוק את הארונות שאתם צריכים אצלכם. בטרם תחליטו מה לבחור, מומלץ להזמין אליכם הבייתה מהנדס לבדיקת היתכנות לחציבה בקיר. אם ישנה יכולת לחצוב לפחות 60 ס”מ, ניתן להטמיע ארונות רחף שיחסכו לכם המון מקום בחדר. ארונות אלה לא רק שאינם תופסים נפח (לאחר חציבה שתיתכן רק בבדיקה שלכם מטעמו של מהנדס, כאמור), הם מותירים את הדלתות באוויר, מה שמאפשר ניקיון מתחת לארון ללא אזורים שלא ניתן להגיע אליהם. בכל מקרה אחר, בו אין אפשרות לחצוב, אלו הם הארונות שמומלץ לבחור: ארונות פתיחה וארונות הזזה. בפרקים הבאים של מאמר זה נספק אודותם מידע חשוב.

מדדו את היקף השטח הפנוי שמוקצה לארון בחדר

אם מדובר על שטח של 60×120 ס”מ, והגובה של הקיר שלכם מעל 2.4 מ’, מומלץ לבחור ארון הזזה של 2 דלתות וליהנות מדלתות שאינן תופסות נפח. במידה ומידות העומק והרוחב הפנויות בחדר קטנות מ- 60 ס”מ ו- 120 ס”מ בהתאמה, מומלץ לבחור ארון פתיחה. מידת עומק ממוצעת לארון כזה היא 57 ס”מ במקום 60 ס”מ וזוג דלתות תופס כ- 60 ס”מ בלבד, מחצית מזוג דלתות הזזה רחבות. במקרה בו העומק שלכם צר אך הרוחב גדול, ניתן להתפנק בארון פתיחה רחב של 3-4 דלתות, המשתרע לרוחב של כ- 160 ס”מ.

בחרו את העיצוב הנדרש במרחב שלכם

לאחר שהבנתם, מבחינה הנדסית, מהו הארון שמתאים להצבה בבית, השלב הבא הוא בחירת העיצוב. את העיצוב ניתן לבחור בסגנונות מסורתיים על טהרת העץ והגוון הלבן, או לגשת לעיצובים מקוריים. בארונות הפתיחה, ניתן ליהנות מדלתות רשת בצבע צהוב בהיר וכן ממגוון ארונות כחולים, אדומים, שחורים, ידיות מוזהבות ועוד. חשוב להסתמך על עיצוב שלטעמכם יתאים לחלל החדר.

בחרו פריסת תאים המתאימה לשימושכם

אם אתם צריכים שהארון יתאים גם לנעליים, בנוסף לבגדים, חשוב לבחור תא תריס אוורירי אידיאלי לאחסונן. אם אתם צריכים שמגירות הגרביים לא יהיו למטה אלא במרכז הארון, ניתן להסדיר זאת בחלק מדגמי ארונות ההזזה. פנו אלינו ונסייע לכם לגבש את הארון המושלם עבורכם.

השארת תגובה