חדר ארונות – פתרון האחסון האידיאלי לבית

עיצוב הבית במתכונתו המודרנית מסתמך על יעילות כחלק בלתי נפרד מסל הדרישות הקיים. דיירים רבים מוצאים כי יעילות מקסימלית מתבטאת בביטול הצורך בארון בחדר המגורים. כאשר בבית ישנם 2-4 חדרי מגורים, הטמעת ארון בכל אחד מהם עלולה לגזול מקום ומשאבים נוספים, ולייצר צפיפות. במקום זאת, מרכזים את כל התכולה במקום אחד, והוא חדר ארונות. בחנויות כיום משווקים חדרי ארונות מוכנים בעיצובים מותאמים אישית לבתי לקוח.

בחירת חדרי ארונות מעוצבים לבתי לקוח

הדרך לחדרי ארונות מעוצבים עוברת בעיצוב הבית הקיים. אם ביתכם מעוצב בנוסח עץ, בסגנון וינטאג’ ומשדר סגנון עתיק ואותנטי, חדרי ארונות מעוצבים מתאימים ייראו שונה מאשר אלו שנועדו לבתים לבנים בעלי צביון מודרני ועכשווי. ברם, גם בכל אחת משתי הקטגוריות הללו ישנם המון צירופים שיתאימו יותר או יתאימו פחות לנעשה בביתכם. 

לכן, הבחירה הכי מדויקת שאנו יכולים להמליץ לכם עליה היא באמצעות הדמיית מחשב, ממנה תוכלו להשוות לנעשה בבית שלכם ולהסיק מהי ההתאמה האופטימלית עבורו. ניתן גם להיעזר ביועצי עיצוב מטעם חנויות ארונות לשם כך.

ההמלצות החמות של שנת 2020

כמי שכותבים רבות על עיצוב ארונות, אנו ממליצים על חדרי ארונות פתוחים במרקם כוורת. חדרי ארונות אלו הם ללא דלתות, והם מסתמכים על מגירות להתקני הלבוש הקטנים כמו כפפות, גרביים וחגורות. התקני הלבוש הגדולים והמרכזיים עומדים מקופלים על מדפי עץ אומנותיים בצורת כוורת. חדרי ארונות אלו מאד דינאמיים וניתנים לשילוב בכל סגנונות עיצוב הבתים, מהמודרניים שבהם ועד לעתיקים ולאותנטיים ביותר.

איתור דגם חדר הארונות הנחוץ לכם

האיתור הסופי של חדרי ארונות בהתאמה אישית לביתכם צריך להתבצע באמצעות פרספקטיבה. לאחר שבחרתם את הצבע והצורה של חדר הארונות, עצרו וחשבו האם הממד של ידיות הפתיחה, מערכת הצירים, הפרזול ומסגרות המדפים – יתאימו לשילוב בחדר שלכם. אם הרכיבים הללו עבים ובולטים, בחדר קטן הם עלולים להיראות מגושמים, אך יכולים להתאים מאד לחדר גדול. מנגד, ארון בעל מרקם דק, המבוסס על פרזול קצר בעל ממד לא עבה עשוי שלא להשתלב טוב עם חדרי ארונות מעוצבים שנועדו לחדרים גדולים. לכן, חשוב לבחור חדרי ארונות על פי פרספקטיבת גודל החדר.

השארת תגובה