ארונות רחף מעוצבים

ארון רחף, בשונה מארון הזזה רגיל, הוא כזה אשר קצה דלת ההזזה נמוך מקצה הארון, וגובה דלת ההזזה רם יותר מגובה הארון. בדרך זו – הפרונט גבוה מהנפח, ומאפשר לכם מניעת חדירת אבק ושמירה הרמטית יותר מפני חדירת מזיקים כמו עש הבגדים. ארונות רחף מצוינים בעיקר עבור דיירים שלא זכו לחצוב בקירותיהם, והם צריכים להתקין ארונות הזזה עם נפח אחורי גלוי. במקרה כזה, בשביל להציל את המצב ולספק עיצוב חסר תקדים ושמירה הרמטית על התכולה הפנימית, מומלץ לבחור ארון רחף עם דלת ארוכה במיוחד.

בחירת עיצוב לארון רחף

בחירת ארונות רחף מעוצבים אשר מתאימים לבית או למשרד שלכם היא הצעד הראשון שלכם בתחום ארונות ההזזה. ניתן לבחור ארונות רחף עם מראה, ארונות רחף מודפסים עם תמונות ברמה של תמונות קיר אומנותיות, וארון רחף עם גרפיקה ממוחשבת. מאד מומלץ להשקיע בכל ארון רחף שבוחרים ולהבטיח התאמה דקורטיבית לחדר. את זאת עושים באמצעות הדמיית מחשב שמשווה למראהו של הבית שלכם, ומסייעת לכם להחליט אלו ארונות רחף מעוצבים לבחור.

בחירת גודל ארון הרחף

ארונות רחף עשויים להיות בני 2 דלתות, 3 דלתות, או- 4+ דלתות. מאד חשוב לבחור ארון רחף בהתאם לצרכי האחסון שלכם, אך לוודא כי קיימת בו אופציית הרחבה והוספה של מדפים, במידה והתכולה שלכם תגדל. בדרך זו, לא תצטרכו להשקיע כסף שוב פעם באחסון חדש כאשר הנ”ל יתמלא עד הסוף.

ריביירה – ארון רחף בהתאמה אישית

בחברת ריביירה ארונות קל למצוא ארון רחף מותאם. יועצי העיצוב יוכלו לסייע לכם לבחור ארונות רחף בהתאם לתפאורת החדר. כמו כן, ניתן לבצע את הבחירה לבד באמצעות הדמיות מחשב. אנו ממליצים לדבוק בשתי הגישות על מנת למצוא ארון רחף אשר תואם את עיצובו של החדר שלכם. באמצעות הדמיות מחשב, קל יותר להתאים ארונות רחף מעוצבים לבתים. באמצעות יועץ עיצובי מטעם חברת ריביירה תוכלו לדבוק בהתקני אחסון כמו ארונות רחף עם מראה או בלעדיה, עם דלת מודפסת או בלעדיה. מומלץ לשאול בעצתו על מנת להבטיח ארונות רחף מעוצבים ללא תנאי עבור ביתך. בואו להתחדש עם ארונות רחף חדשים מבית ריביירה ארונות, ליהנות מעיצוב בוטיק ולהבטיח שמירה הרמטית על תכולת הבגדים שלכם.

השארת תגובה