ארונות בגדים בעיצובים ייחודיים – כשיצירתיות פוגשת נוחות

הטמעת ארונות בגדים בבתי אב היא משימה שמומלץ מאד להיעזר במידע מקדים עליה לפני שנגשים לבצעה הלכה למעשה. עתודות הידע בתחום רבות, ולכן סיכמנו לכם את כל מה שצריך לדעת במאמר מידע קצר זה. כאן, תוכלו לדעת כיצד לבחור ארונות בגדים הן בצורה, הן בצבע והן בפונקציונאליות הנדרשת מהם. בהצלחה!

גודל וממד

זהו הנתון הראשון שאתם צריכים לדעת. ישנם צרכנים עם מעט עתודות ביגוד, וישנם צרכנים אשר יש להם מלתחות שיכולות למלא עד הסוף גם ארון 6 דלתות פרוס על פני כל ממד הקיר. בדרך כלל, כמות בגדי התלייה פרופורציונאלית לכמות הביגוד באופן כללי. מי שיש לו המון דגמי ביגוד מחזיק גם בלא מעט חליפות מחויטות על קולבים. 

אדם כזה יזדקק לפתרון אחסון כמו ארון בגדים עם מתקן תלייה רחב. לעומתו, מי שמחזיק במעט ביגוד ועל כן גם במעט חליפות מחויטות יזדקק לדגם בעל מוט תלייה קצר.

עיצוב וצורת הארון

עיצובו של הארון תלוי בגוון שלו וגם בצורתו. ארון בגדים מומלץ לבחור עם הדמיות מחשב של חנות ארונות, וכך אתם לא רק בוחרים ארון שמתאים לסגנון העיצוב הביתי שלכם, אלא גם ארון שמתאים באופן חד ערכי לבית הספציפי שלכם. לא כל בית בעיצוב אותנטי בצבע חום יכול להכיל כל ארון, ולא כל בית מודרני מתאים להכלת כל התקן אחסון בצבעים הבהירים הטיפוסיים לו. יש לבחון כל מקרה לגופו באמצעות הדמיות מחשב עד למציאת ארונות בגדים מעוצבים אידיאליים לאותו בית.

פרספקטיבת הארון בהשוואה לחדר בו הוא יוצב

גם פרמטר זה מאד חשוב כשבוחרים ארון בגדים. כאשר החדר מאד גדול, הוא יזדקק לארון שהפרזול שלו עבה וגדול, כלומר שכל ידית וכל מסגרת מלבנית תהיה עבה. כאשר החדר קטן, מומלץ יותר לדבוק בפרזול הדק והצנוע. רק כך תישמר הפרספקטיבה ויימנע עיצוב מגושם ובלתי סביר עבור החדר המיועד. גם בעניין זה מאד מומלץ להיעזר בהדמיית המחשב, ואם אינכם בטוחים – כדאי יהיה להתייעץ עם יועץ מטעם חנות ארונות המתמחה בהטמעתם בבתי לקוח. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם ארונות בגדים שישתלבו במרחב של החדר ולא יעפילו עליו או ייראו שונה ממנו.

השארת תגובה