איילת שני ואביעד פייט

סטודיו קווי עיצוב לאדריכלות ועיצוב פנים.
משרד “קווי עיצוב” הנו משרד בוטיק מוביל אשר הוקם על ידי איילת שני ואביעד פייט, הנדסאים אדריכלים ומעצבי פנים. בעלי המשרד מביאים ניסיון רב בתחום ומגיעים ככוח בלתי מתפשר לשטח. איילת מביאה חוש עיצוב יצירתי, היא אמנית במקצועה ובעברה הייתה מעצבת תכשיטים. אביעד מביא לשטח ידע טכני עשיר מתחום הבנייה ומומחיות בהלבשת בתי יוקרה.
כל אחד מהם מביא גוון ייחודי משלו לשטח ויחד הם יוצרים יצירות מופלאות המתכתבות עם העולם המודרני המרתק והאפשרויות האינסופיות. המשרד מציע תכנון ועיצוב דירות מא’ ועד ת’, דירות לדוגמה, בנייה מסחרית, שיפוץ לובי בתמ”א 38, שינויי דיירים, שירותי הום-סטיילינג ועיצוב פנים. אפשר להגדיר את צוות המשרד כצוות מנצח היוצא מגדרו כדי לסיים כל פרויקט בהצלחה ולשביעות רצון הלקוח.
תהליך העבודה עם צוות המשרד הוא חווייתי. הם מאפשרים שקט נפשי, מיקוד, שיתוף ובעיקר חיסכון בזמן ושיטוטים כדי להגיע לתוצר המושלם. כחלק משירותי החברה בעת עיצוב פנים, איילת ואביעד יוצאים למסע רכישת פריטים ואלמנטים עיצוביים לחלל הבית לבד או עם הלקוח, תוך שיתוף תמונות האלמנטים, כך שניתן ביום אחד לרהט ולאבזר את הבית מבלי להסתובב שעות בחנויות.
כמו כן, בתחילת פרויקט איילת ואביעד מגיעים לשטח, מקשיבים ללקוח ולאחר מכן יושבים כל אחד בנפרד כדי לתכנן לו בית חלומי. יוצא מכך שהלקוח מקבל שתי אפשרויות עיצוב שמהן יוצרים את התכנית המושלמת.

השארת תגובה