כל הטרנדים לעיצוב ארונות לשנת 2021

הכירו את הארונות האקסקלוסיביים ביותר לשנת 2021! אנו מציעים ארונות לחדרי ארונות ולמכירה בבודדים, ארונות דקים ללא חציבה לצד ארונות עבים עם חציבה בעומק הקיר. אנו מציעים ארונות פתיחה דקורטיביים לצד ארונות הזזה נוחים ופונקציונליים. בואו להכיר את תכולת הארונות המנצחת שלנו!

ארונות כוורת מודולריים לחדרי ארונות

בואו להכיר סט מלא של ארונות ללא דלתות. הסט יהיה מתכתי במרקם של סלי מתכת רשתיים או שכבות עץ דקורטיביות שיחזירו אתכם 100 שנה אחורה ישירות אל הכפר והקרת של פעם. בואו לחוות ארונות מתכתיים מטליים לצד ארונות עץ כהים בעלי צבעים חמים היוצרים אווירה מיוחדת. הארונות לא יצריכו, כאמור דלתות מה שיהפוך את התכולה שלכם לגלויה: קל למצוא כל פריט, ובנוסף – יש הרבה מקום לתלייה על קולבים. מומלץ ביותר!

ארונות פירמידה

ארונות המהווים מדפי פירמידה. הם דומים במהותם לארונות הכוורת המודולרית בכך שאין בנמצא דלת, אבל בשונה מהם, הם אינם מקבילים לקיר אלא יוצרים זווית עמו. על פי רוב – מדובר בזווית חדה ככל שמדף הארון נמצא בקומה יותר גבוהה בו, כלומר – גודל כל מדף קטן ככל שעולים לגובה. ניתן גם לרכוש ארון עם פאנל ישר אשר המדפים מסודרים מהצד בפורמט של היסטוגרמת עמודות. הארונות הללו יכולים להכיל עקומת פירמידה סימטרית או א-סימטרית: תלוי מה הציפיות שלכם מן העיצוב.

ארונות הזזה מודפסים או ארונות מראה

ארונות הזזה אשר חוסכים לכם מקום רב בבית. יכולים להימכר בבודדים או כסט לחדרי ארונות. כשהארונות הללו חצובים בקיר אתם מרוויחים גם מקום כשהארון סגור וגם כאשר הוא פתוח: זה פשוט חיסכון PER SET. הארון יכול להיות מודפס, כלומר מעובה בכל מיני דקורציות מרהיבות כולל חיקויים של תמונות קיר, או ארון מראה, שהפאנל הקדמי שלו משמש כמראה ענקים לאורך ולרוחב כל דלתות ההזזה.

ארונות פתיחה מפורזלים בהתאמה אישית

גם ארון הפתיחה הקלאסי והישן – לא נס ליחו. ניתן למצוא ארונות הזזה מפורזלים בטוב טעם – החל מפרזול קטן ועד לפרזול גדול ועבה. ניתן למצוא ארונות מפלסטיק, עץ, אלומיניום ועוד מגוון רחב של חומרי ייצור. הארונות ניתנים לעיצוב במרקם מטאלי אפור, עץ כפרי או על טהרת הלבן-שלג המתאימה לבית בעיצוב מודרני בסגנון הייטק.

השארת תגובה