ארונות מודפסים עם הצורות והדמויות שאתם אוהבים

ארונות אלו משמשים גם כהתקני אחסון פונקציונאליים ונוחים לשימוש, וגם כהתקני עיצוב הבית. השפעתם על עיצובו כה כבירה עד כי הם מהווים תחליף לתליית תמונות על הקירות. ארונות מודפסים מעוטרים בדמויות אשר אוירו על ידי ציירים בעלי שם ארצי ובינלאומי. ניתן גם לבחור ארונות מודפסים עם תמונות שהן יצירות מופת ידועות בעולם הרישום, וכן להיעזר בארונות גרפיקה ממוחשבת על בסיס צורות מועדפות.

בחירת הארון המודפס

כשאתם בוחרים ארונות מודפסים יש להתחיל להתבונן בהדמיית המחשב של חנות הארונות. היא נמצאת באתר האינטרנט שלה ומאפשרת לצרכן לבחור בקלות צבע וצורה אידיאליים לארון המודפס שלו. בכך שאתם יודעים מהו הצבע ומה תהיה הצורה של הארון – בחירת ההדפסה עליו תהיה קלה ופשוטה.

בחירת ההדפסה על הארון

על מנת לבחור את ההדפסה שמוטמעת על הארון, מומלץ לבוא עם רעיונות שאתם אוהבים. ארון מודפס בעיצוב אישי צריך, מעל לכל, לדבר אליכם. היות שבחרתם בשלב הקודם צבע וצורה אידיאליים, יש לבדוק האם הדמות או הגרפיקה הממוחשבת אותם בחרתם יתאימו לשילוב על אותו ארון, והאם האיור או הגרפיקה הללו יתאימו לנעשה בבית. יש לחזור להדמיות המחשב, לבחון מספר הדפסות אפשריות ולהתמקד באלה שנראות הכי טוב מבעד לקירות בתיכם.

ארונות מודפסים – בחירת הפרזול של הארון

את פרזול הארון מאד חשוב לבחור בהשוואה לממד החדר. אם החדר קטן, בחרו מעטפת ארון דקה, ואם החדר גדול, בחרו מעטפת עבה. בדרך זו אתם מבטיחים שמירה על שיווי המשקל הדקורטיבי של החדר. כאשר הוא מאד קטן אך הפרזול של ארון מודפס גדול מדי זה יוצר עיצוב מגושם, וכאשר החדר גדול אך פרזול הארון דק וקטן, הרי שמדובר על ניצול לא חכם של משאבי מקום שיכול היה ללכת לארון שיכול להשפיע מבחינה עיצובית על הנעשה בחדר.

בדיקת הארון בטרם הרכישה

מאד חשוב לבדוק את אופני הפתיחה והסגירה של ארונות מודפסים, לבדוק האם ניתן לנצור אתה הדלתות כך שלא ירקדו כאשר הן סגורות או לא בשימוש, ולוודא שקל מאד להגיע מסגירת הארון לפתיחתו או להיפך. ככל שהשימוש בארון קל יותר, כך יותר כדאי יהיה לכם לרכוש אותו. הסתמכות על ארון קשה לתפעול לא תהווה צעד כדאי למימוש.

השארת תגובה