ויטרינות ומערכות קיר לעיצוב כפרי בבית

עיצוב הסלון באמצעות ויטרינות הופך אותו לחדר אורחים אידיאלי ביותר. מערכות קיר אלה הנן אסופה של מדפי כוורת אשר ניתן לעצב בשלל דרכים: בסגנון פתוח או בסגנון ארון עם פלטות פתיחה מזכוכית. מערכות קיר בשילוב זכוכית יתאימו לכל סגנונות עיצוב הבית, עתיקים אותנטיים בשילוב עץ, ובתים מודרניים לבנים – כאחד. על מנת לעבות את הסלון שלכם עם ויטרינות בוטיק – כאן תוכלו לקרוא מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם להגשים זאת.

התייחסו תמיד לשאלת הפרספקטיבה כנושא מהותי ומרכזי בהטמעת התקני האחסון

סלון, על אף שהוא צריך להיות העוצמתי שבחדרי הבית, אינו חדר במבנה אחיד בכל הבתים. ישנם סלונים מאד גדולים ומאד רחבים, וישנם סלונים צריך וקטנים. בחירת ויטרינות מאד חשוב לבצע בהתאם לגודל החדר המיועד. כאשר מדובר על חדר גדול, יתאימו בעיקר ויטרינות עבות, עם פרזול מדפים עבה ובולט. 

כאשר מדובר על חדר קטן, יתאימו בעיקר מערכות קיר דקות וקטנות, עם עיצוב פרזול מעודן. בחירה הופכית תגרום למיקוד יתר בחדרים הקטנים ולחוסר השפעה עיצובית בחדרים הגדולים, מה שלא יהיה רצוי כשמתכננים עיצוב עבורם.

בחרו את צבע הוויטרינות וצורתן בהתאם לעיצוב הסלון

אנו ממליצים מאד לעשות זאת עם הדמיית מחשב, ולא להיחפז לבחור את ההתקן על סמך פרמטרים כלליים ללא בדיקה. כך, למשל, תהיה זו טעות להניח כי כל ויטרינה לבנה תתאים לבית לבן ומודרני, וכל ויטרינה צבע עץ תתאים לבית אותנטי בסגנון של פעם. בכל קטגוריה יש המון אפשרויות לבחירה, ולא כולן מתאימות. לכן, האופן המיטבי לביצוע הבחירה הוא באמצעות הדמיות מחשב של חנויות ארונות, בהן ניתן להשוות את מה שרואים באתר האינטרנט לנעשה בבית שלכם בזמן אמת, ולהחליט באופן מדויק וממוקד מה מתאים.

התייחסו לשאלה הפונקציונאלית: כמה מקום אחסון אתם צריכים

כשבוחרים מערכות קיר מאד חשוב להתייחס גם לפאן הפונקציונאלי. אם אין לכם הרבה ציוד אחסון בסלון, מומלץ לבחור מערכות קיר קטנות, אך עם אופציה להרחבה באם הדברים ישתנו: על הוויטרינות תהיה הכנה להטמעת סטים נוספים של מדפים. מנגד, אם הסלון שלכם צפוי לאכלס המון פריטי אחסון, יש לבחור מערכות קיר גדולות ורחבות. אם נדרשת סגירה לוויטרינות בשל אחסון פריטים עדינים ורגישים, מומלץ לבחור מערכות קיר בשילוב זכוכית, עם דלתות תואמות, במקום התקן אחסון פתוח.

השארת תגובה