חדרי ארונות - הפתרון האידיאלי

הבית שלנו מלא עד אפס מקום. נעליים, בגדים, עיתונים, צעצועים ועוד פריטים הפזורים בחדרים הם חלק משגרת החיים הביתית. משום ריבוי הפריטים מתקשים בתים רבים באחסון לכל פריט ופריט. נראה כי שיטות האחסון המסורתיות כבר אינן מסייעות בתקופתנו, בימים בהם הבית מתמלא בחפצים מדי יום.

אך אל דאגה, נמצא הפתרון המבוקש – חדרי ארונות. חדרי ארונות הנם חדרים הבנויים בתוך המתחם הביתי, ומשמשים לאחסון החפצים של בעלי הבית. חדרי הארונות מתוכננים ומעוצבים באופן אישי לפי גודל הבית והצרכים של אנשי הבית, על מנת לספק להם פתרון אחסון המתאים במיוחד בשבילם.

חדרי ארונות משלבים בתוכם עיצוב פנימי המתאים לכל אנשי הבית. בתוך מתחם החדר מוקצה כל פינה עבור בן בית אחר.

כל אחד מבני הבית יכול לגשת אל פינתו המרווחת בארון, ולקחת את החפצים שלו בנחת. חשבו כמה ויכוחים חדרי ארונות יכולים לחסוך בבוקר, כאשר כל בני הבית ניגשים אל אותו הארון על מנת לבחור בגדים.

רוב חדרי הארונות נמצאים במתחם חדר ההורים בבית. היום חדרי ארונות רבים ממוקמים דווקא בחדרי שינה של ההורים, ולפעמים משמשים גם כמלתחה עבור בני הבית. מעבר לפתרון אחסון מקורי, חדרי ארונות מהווים סמל סטטוס של איכות ויוקרה לבית.

חדרי ארונות משתלבים בבית שלכם בצורה מושלמת עם מגוון עיצובים: חדרי ארונות מעץ מלא, חדרי ארונות צבעוניים, חדרי ארונות המשלבים חלוקה פנימית מודרנית ועוד. לפני שניגשים לרכוש חדר ארונות, יש להצטייד ברשימה של גודל ומידות החדר, ומהם הצרכים השונים של בני הבית. אם מדובר באחסון של חפצים קטנים, יש לרכוש חדרי ארונות עם מגרות. אם ישנה מצוקת ארונות בבית, וישנם הרבה בגדים שאינם מאוכסנים היטב, יש לרכוש חדרי ארונות הכוללים ארונות תליה לאחסון בגדים ועוד.

חדרי ארונות בבית מהווים פתרון אחסון מקורי במרחב הביתי, ויכולים לשמש ביעילות את כל בני הבית. על מנת להבטיח אכסון נכון, זכרו לחלק את החלל הפנימי של חדר הארונות בצורה שווה ויעילה בין כל בני הבית.

השארת תגובה