בחירת מדפים ומגירות לארון

כאשר יש לכם ארון, ייתכן כי ניתן יהיה להוסיף אליו עוד התקני אחסון: מדפים ומגירות. על אף כי בסופו של דבר, זה אפשרי בכל ארון, ישנם ארונות בהם המשימה מהווה פרויקט המצריך דפיקת מסמרים, ריתוך וכד’ וישנם ארונות בהם המדף יכול להיותך מונח בקלות על ידי הלקוח, אם יש בהם חורים להטמעת מדפים. כשאתם בוחרים התקנים אלו – חשוב לוודא מספר פרמטרים חשובים אשר לבטח תהיו זקוקים להם.

מגירות מפורזלות היטב, עשויות ממתכות אלחלד נוחות וחלקות

הבעיה עם מגירות בהן הפרזול כן מחליד היא שללא תחזוקה נאותה, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מגירות מחומצנות, קשות לפתיחה ובהמשך, ללא יכולת פתיחה ללא שימון והסרת החלודה באופן אינטנסיבי. לכן, מוטב להיות חכמים ולא פיקחים, ולקנות מגירות שמסילות הפרזול שלהן עשויות מרכיבים כמו אלומיניום, ולא מרכיבים כמו ברזל מחליד.

מדפים – רק מחומר עמיד שנבחן, נבדק ונמצא תקין

אם מדובר על מוצר דמוי עץ, ולא עץ אמתי, הכי מומלץ להסתמך על מדף מלמין: מדף יציב, לא קשה במיוחד, קל משקל וקל להתקנה. אם זהו מדף מעץ אמתי, חשוב לוודא שהוא עבר אימפרגנציה, שימון וחיזוקים מלאים. מומלץ מאד לוודא כי המדפים גם מצופים בחומרי חיזוק חיצוניים, טבולים בפולימר וחסינים מדהיית צבע, למשל על ידי ציפוי למינציה.

את ההתקנים יש לבחור על פי נוסח עיצובו של הארון

בעיצוב הארון תוכלו למצוא כל מיני אלמנטים שיעניינו אתכם בשעת בחירת המגירות והמדפים: צבע הפנים של הארון, צבע כל מדף, צורה פנימית, צורה של כל מדף, וכד’. מומלץ לא לנסות “לגוון”, אלא לקנות מדפים הדומים לעיצוב זה, על מנת להבטיח שהם יתרמו לא רק מבחינה פונקציונלית, אלא גם מבחינה דקורטיבית, ולא ישמשו כ- “פיל לבן” עיצובי בלב הארון שלכם.

יש לוודא כי המוצר נוח ואמן לדידכם

בחנו את שליפתו והתקנתו של כל מדף, פתיחתה של כל מגירה, עד כמה המיקום בתוך הארון נוח לכם, וכד’. במידה ומשהו לא מתפקד, מומלץ לשנות את המיקום ורק אם הבנתם שהמוצר אינו מתאים לכם, יש לחצור לרכישת מוצר אחסון חדש במקומו.

למידע נוסף פנו להליך בחירת מדפים ומגירות לארון, להגדלת כמות שטחי האחסון שלכם!

השארת תגובה