ארונות קלאסיים - השילוב המנצח לעיצוב הבית

כיום ישנם עיצובים רבים וסגנונות שונים לעיצוב פנים הבית. נראה כי עוד מגמות עיצוב חדשות עתידות לכבוש את ליבנו. אך תמיד ישנו מקום השמור לעיצוב הקלאסי.

העיצוב הקלאסי, הידוע בזכות הארונות הקלאסיים, תמיד יגרוף מחמאות וימשוך תשומת לב, למרות שקו העיצוב עצמו אינו פופולארי או נפוץ בימינו. הארונות הקלאסיים מביאים עמם ניחוח רומנטי וסגנון מיוחד במינו. הארונות הקלאסיים בארמונות המלוכה היו נפתחים כלפי חוץ, ותפסו שטח נרחב מן החדר.

כל זאת לא היווה בעיה משום שחדרי המלוכה היו חדרים מרווחים מטבעם. היום, בקו העיצוב המודרני, הסגנון הרווח הוא ארונות הזזה שאינם תופסים נפח רב כמו הארונות הקלאסיים, וזאת בזכות דלת ההזזה הנוחה לשימוש.

קשה לדמיין ארון קלאסי וגדול בתוך חדר שינה קטן, אך בהחלט ניתן לשלב ארון שכזה בחדר עם גודל מתאים. הארונות הקלאסיים, על אף גודלם, יכולים ליצור אווירה מיוחדת בחדר גדול דיו.

עיצובים רבים ומגוונים יש בתחום הארונות הקלאסיים. ארון קלאסי מעץ צבוע בשחור הנו ארון המשדר יוקרה. ארון קלאסי מעץ לבן משדר סולידיות ונינוחות. ארונות קלאסיים המשלבים עיטורי זכוכית יכולים להשתלב בצורה מושלמת בכל חדר.

שילוב מעניים יכול להיווצר כאשר בוחרים לצבוע ארון קלאסי עם צבעים חיים כמו כתום או אדום השייכים לז’אנר הסגנון המודרני.

ארונות קלאסיים הנם הזדמנות לעצב את הבית שלכם בסגנון מיוחד במינו. הם מביאים עמם ניחוח ישן ומתוק של בתי המלוכה, הישר אל תוך הבית שלכם, במאה העשרים ואחת.

השארת תגובה