ארונות פתיחה מעוצבים

בבתי אב, החלפת רהיטים אינה פעולה שגרתית כלל, אך ביחס ללא מעט פריטים אחרים, הארון הוא אחד מאלו אשר החלפתם נעשית בתדירות גבוהה. הארונות של פעם לא אפשרו הרחבה, או הוספה של מדפים. מאידך, תכולה של דייר ממוצע זה לא פרמטר שקטן בערכו, אלא גדל בו. לכן, בשנים אלה ממש – המונים של דיירים מחפשים פתרון אחסון חלופי שיענה על צרכיהם העכשוויים ויאפשר להם להגדיל אותו על ידי הוספת מדפים ותאי-דלת. ומה אתכם?

ארונות פתיחה אותנטיים

ארונות פתיחה אלו מתאפיינים בשתי תכונות: הם משווים למתבונן מראה מחוספס של פעם, ומגובשים בצבעים המסמלים את הרעיון העומד מאחוריהם. לדוגמה, ארונות פתיחה צהובים אשר נוטים להיראות מוזהבים מזכירים מאד את הדלתות והצריחים של העיר המרוקאית קזבלנקה, ועל כן נקראים על שמה. 

הדבר מתבטא לא רק בצבע, אלא גם בטקסטורה ובצורת ההגשה של דלת הארון: לא חלקה, עם פיתוחים בסגנון הבנייה בערים הגדולות במרוקו (שהוא שונה מסגנון הבנייה במושבות הספרדיות מחד ובכפרים מאידך). אולם, עיצוב אותנטי אינו מבטא רק מסורת, אלא גם תופעות טבע. כך, למשל, ניתן לעצב ארון עם פיתוחים מחוספסים בסגנון עלים ירוקים וכחולים, אשר מדמים את צמח ה- ‘בָּאסִיל’.

ארונות פתיחה רטרו

ארונות פתיחה בסגנונות אלו הנם ארונות משולבי זכוכית וצבע-פרופיל לבן. הם משתלבים בבתים מודרניים מעולה, אך ניתנים להצבה גם בבתים בסגנונות אחרים בהם לבן הוא צבע דומיננטי, למשל בעיצוב צרפתי בנוסח פרובנס. הבוחרים ארון פתיחה מהקולקציה הזו נדרשים להחליט כמה דלתות הם רוצים: ארונות פתיחה 3 דלתות שונים בווייב שלהם, וכמובן באופן השימוש בהם מהחסנים כמו ארונות פתיחה 4 דלתות. כמו כן, הם נדרשים לבחור תבנית עיצובית, על בסיס גימור זכוכית וגימור צבע רצוי. את אלו ניתן לבחור באמצעות הדמיית מחשב פשוטה על בסיס עיון בקולקציה באינטרנט והשוואה לעיצוב הקיים בבית. ניתן, בעת הצורך, להתייעץ עם מומחה דקורציה בשביל לקבל ארון פתיחה מעוצב ותואם פיקס לחדר המיועד.

ריביירה – ארונות פתיחה בהתאמה אישית לכל בית!

ריביירה הנו מותג בוטיק לארונות בעיצוב עץ. ארונות פתיחה חשוב מאד לבחור על פי הצרכים של הדייר, עיצוב הבית וקלוּת השימוש בהם. בחברה כמו ריביירה, אתם יכולים למצוא בנקל ארונות פתיחה בהתאמה אישית לכל בית, בכל תכנון ובכל סגנון עיצוב.

השארת תגובה