ארונות נעליים נשלפים – פתרון האחסון ששם סוף לבלגאן

כשבוחרים ארונות לנעליים, פעמים רבות תוהים הצרכנים מדוע יש בכך צורך? אחרי הכל, מדובר בעוד ארון שיתפוס מקום, אז מדוע לא לסדר את הנעליים בצורה תקינה בבית ובכך לדאוג לאחסונם? למעשה, הצורך בארון נעליים הוא בדיוק כמו הצורך בארון בגדים.

נעליים שנותרות חשוף על הרצפה  עלולות להינזק הרבה יותר מהר מאלה שאוחסנו בארון ייעודי. אבל, בשביל להקל על הסדר בבית ולשמור על היעילות שבעיצובו, אנו ממליצים על ארונות נעליים נשלפים: הארונות מוטמעים במקומם ולא תופסים מקום רב.

כאשר צריך להוציא נעל, שולפים החוצה את המדף כמו לשון, מוציאים את זוג הנעליים ומחזירים את המדף. קל, פשוט ומאד פונקציונאלי לשימוש.

התאמת ארונות נעליים לחדר המגורים או הארונות

אנו ממליצים לבסס את בחירתו של ארון זה על התקני האחסון האחרים הקיימים בחדר. אם רוב התקני האחסון הם חומים עץ בעלי גוון אותנטי, מומלץ לבחור ארון נעליים נשלף בעל תבנית עיצוב זו, ואם רוב הארונות בביתכם הם מודרניים נוטים לצבע לבן, אנו ממליצים לבחור ארון נעליים באותו הסגנון. בדרך זו, אתם מממשים עיצוב ארון נעליים באופן מותאם לחדר בו נמצאים יתר התקני האחסון שלכם.

בחירת ארון נעליים קל לשימוש

קלות השימוש בארון היא פרמטר חשוב מאין כמוהו. ארון נעליים נשלף שקשה לפתוח ולסגור, או שלא פשוט להתמצא במיקומי הנעליים בתוכו, שנותרים מבולגנים – הוא ארון שלא הייתם מרגישים שקידם אתכם במשהו. מטרתו של ארון נעליים היא קודם כל לסייע לכם להתמצא ולמצוא מהר את הנעליים שלכם, ולכן אנו ממליצים להקפיד לבחור ארון נעליים ממודף, עם סדר טוב בין האובייקטים המאוחסנים בתוכו. בדרך  זו, אתם מבטיחים לעצמכם שימוש קל ופורה בארון הנעליים העתידי שלכם.

מציאת הארון הסופית המומלצת – מתוך הדמיית מחשב

רק בהדמיית מחשב תוכלו להבין מהם הניואנסים הקטנים שבבחירה הסופית, ולמצוא ארון נעליים שיתאים באופן ודאי לסל פתרונות האחסון שלכם ולנעשה בחדר באופן כללי מבחינה דקורטיבית. הדמיית מחשב מהדקת עוד יותר את כושר הבחירה שלכם ומבטיחה כי אתם תוכלו למצוא בקלות ארונות נעליים המתאימים לנוף העיצובי של החדר שלכם. בדרך זו, אתם מבטיחים לעצמכם ארונות נעליים שיחדדו ויתרמו רבות לעיצוב חדרכם.

השארת תגובה