ארונות בהתאמה אישית

על מנת להתוות נוסחת עיצוב לארונות שלכם – יש צורך להכיר מספר פרמטרים חשובים שישמשו אותם:

  • עיצוב דלת הארון: הזזה, פתיחה, ללא דלת.
  • עיצוב המדף: חשוב במיוחד כאשר הארון ללא דלת.
  • שיטת האחסון: אלו סוגי מדפים יש בארון.
זו הסיבה כי ארונות בהתאמה אישית הם כל כך פופלריים. 

עיצוב דלת הארון

עיצוב דלת הארון הוא אלמנט ראשון במעלה, שכן כאן אתם קובעים כיצד תפתחו את הארון. צרכנים רבים מעדיפים לא להזמין בכלל ארון עם דלת אלא לקנות מוצר שנראה כמו אוסף של מדפים שמחליף – דה פקטו את הארון. 

ארונות בהתאמה אישית

האחרים יעדיפו דלתות פתיחה, ואילו היתר – יבכרו ארונות הזזה, ארונות שהדלת שלהם מוסטת הצידה על מנת לפתוח אותם. באשר לשילוב מראה על הארונות, בארונות ללא דלתות לא ניתן לשלב מראה, בארונות פתיחה נהוג לשלב אותה בחלק הפנימי של הדלת, ובארון ההזזה – המראה היא קדמית בחלק החיצוני של הדלת.

עיצוב המדף

לעיצוב המדף חשיבות מכרעת בעיקר אם אין דלת לארון, ואז המדף משמש כ- “נציגו” עיצובי של הארון: החלק הקדמי אותו כולם רואים. כמובן שאז – חשוב לדאוג שהמדף ייראה מעוצב, יפה ונקי, בהתאמה אישית לחדר בו מאחסנים אותו. עניין נוסף שחשוב מאד לדעת: כאשר הארון הוא ארון פתיחה, וקבעתם מראה בתוך הדלת, מוטב שהמדפים יותקנו עמוק ככל הניתן בתוך הארון על מנת שלא יתאפשר מגע בינם לבין המראה כשהדלת סגורה – כדי למנוע שריטות ושבירות שלה.

ארונות בהתאמה אישית – שיטת האחסון

שיטת האחסון הקלאסית כוללת מקום לתליית ביגוד ומקום לקיפול, המחולק למדפים הממוקמים זה מעל זה. שיטות אחסון אלטרנטיביות יהיו, למשל, רק התקני קיפול (מתאים לחדר ילדים מרובה ילדים), רק התקני תלייה (מתאים לארון הנמצא בחדר ארונות), או שילובים מיוחדים – למשל תא מזנון המשמש לאחסון מסך LCDבתוך הארון: מתאים בעיקר לחדרי שינה בהם יש פינת בידור – לחיסכון במקום.

בחירה מושכלת של הארון

אנו ממליצים לבחור את הארון על פי הקריטריונים הרשומים מעלה, ותוך התייעצות עם מעצב ארונות מקצועי אשר יוכל לסייע לכם להגיע לארון המומלץ ביותר עבור הבית שלכם ובמידת הצורך לכוון אתם לבחירת ארונות בהתאמה אישית. המעצב ימליץ על הארון העמיד ביותר, בעל התאימות הטובה ביותר לדקורציה הביתית הפנימית, וכל זאת – בהתבסס על העדפות האחסון שלכם, והעדפות עיצוב הדלת. בהצלחה!

השארת תגובה