ארונות הזזה - עיצוב מול נוחות

הדעה הרווחת בצרכנות ארונות בישראל טוענת כי גודל ונפח הארון הם המשמעותיים ביותר. הרבה צרכנים לא מבחינים בין התאמת הארון לצרכיהם האישיים, ומחליטים לקנות את הארון הגדול ביותר הנקרה בדרכם. למרות שדעה זו היא המנחה הרבה קניות, יש לזכור כי היא לאו דווקא נכונה ומדויקת. מעבר לגודל ושטח אחסון, הארונות אמורים לשרת צרכים נוספים שלא תמיד נלקחים בחשבון. היום קיים מבחר רחב מאוד של ארונות לבית המספקים פתרונות אחסון ויעילות גבוהה. במאמר זה נתייחס לארונות הזזה המאפשרים שילוב נדיר של נוחות ועיצוב.

ארונות הזזה מאפשרים לכל אחד ליהנות מנוחות שימוש מרבית ועיצובים מרהיבים. ארונות הזזה חושפים בפניכם עולם של עיצוב וצבע. ארונות הזזה רווחים בעיקר בקו העיצוב המודרני, השומר על מרחב החדר וגודלו. ארונות הזזה נישאים ממקום למקום ובכך מרחב החדר בעיצוב המודרני אינו נפגם. בנוסף לכך, ארונות הזזה משלבים דלתות הנעות על מסילות, עובדה הפותחת בפני המעצב אפשרויות נוספות לעיצוב מקורי.

ארון הזזה מעוצב ופונקציונאלי
עיצוב מקורי של ארונות הזזה מתבטא בחלוקה הפנימית של הארון. בחלל הפנימי של ארון ההזזה ישנה חלוקה המאפשרת אחסון של פריטים שונים במקומות שונים בתוך הארון. פנים הארון מעוצב באופן שווה בעזרת זכוכית וצבעים שונים. לכן משתלבים ארונות הזזה בצורה מושלמת בעיצוב בסגנון יפני המקנה אווירה סימטרית ונקייה בחדר. הדלתות של ארון הזזה אינן כוללות ידיות, ובכך משלימות את המראה הנקי והמינימליסטי של הארון ושל החדר כולו.

מעבר לעיצוב, ארונות הזזה מעניקים לכם איכות ונוחות. דלתות ארונות הזזה נסגרות באופן אוטומטי בעת סיום השימוש בארון, ואינן נשארות פתוחות. בניגוד לארונות רגילים בהם דלתות שנשארו פתוחות לאורך זמן נפגמות ויוצאות מצירן, דלתות ארונות הזזה אינן חשופות לפגיעות אלו.

יתרון נוסף של ארונות הזזה טמון בעובדה שארונות אלו תופסים שטח קטן יותר מארונות רגילים. כאשר מדובר בחדרים קטנים, כל סנטימטר משטח החדר משמעותי. ארונות רגילים הנפתחים בעזרת דלתות תופסים יותר נפח מאשר ארונות הזזה. זאת משום שדלתות ארונות ההזזה בנויות בתוך הארון עצמו, ופתיחת הארון אינה תופסת נפח משטח החדר.

יתר על כך, לא משנה כמה בגדים וחפצים החלטתם לאחסן בתוך ארון ההזזה, הוא תמיד ייסגר. שטח האחסון שלו נראה מוגבל לעין אך מכיל הרבה מעבר למה שארון רגיל יכול להכיל.

ארונות הזזה מציעים לכם ליהנות לא רק מעיצובים מיוחדים, אלא גם מיתרונות רבים העולים על הרבה ארונות מסוגים שונים. אם אתם מחפשים פתרון אחסון מקורי לבית, ארונות הזזה הם הארונות המושלמים בשבילכם.

השארת תגובה