ארונות הזזה – ארונות עם סגירה שקטה

עומדים לבחור ארונות הזזה לבית? קיבלתם את ההחלטה הטובה ביותר עבור הבית! ארון הזזה הוא ארון שהיצרן שלו חשב אך ורק עליכם ועל ההתנהלות שלכם בביתכם, תוך פתרון כל בעיה שיצרה קושי או נגישות קשה בעבר.

ראשית כל, הטריקה לעולם לא רועשת. אלו ארונות עם סגירה שקטה גם כשהיא מתבצעת בעוצמה. שנית, הארונות כמעט לא מצריכים נפח, משום שהדלת שלהם לא נעה לכיוונכם אלא זזה הצידה.

אם ניתן לחצוב לפחות 60 ס”מ בקיר שלכם, לא תצטרכו בכלל להקצות משאבי נפח. יתרה מכך: אתם תקבלו קיר שייראה כמו אחרי הדבקת טפטים מעוצבים, כשדלתות הארון ייראו כמו איור על הקיר.

בדיקת האפשרות לחצוב בקירות מומלצת מאד לכל מי שמעוניין בארונות הזזה

רק חציבה בקיר תפטור אתכם כליל מהצורך בהקצעת משאבי מקום פנוי בחדר לארונות. אם הקיר שלכם נמצא מתאים לכך, הפעולה תתבצע על ידי צוות התקנת ארונות הזזה, כשבסוף הפעולה הארון יוטמע וייראה חלק אינטגרלי מהקיר שלכם. על משטח דלתות ההזזה ניתן לעשות המון פרויקטים מלבד היותו משטח כניסה לארון: ארון הזזה עם טלוויזיה עם דלת ההזזה, ארון הזזה עם תאורת LED על הפאנל הקדמי, ועוד.

בחירת ארונות הזזה הלכה למעשה

בדרך כלל, ישנם 3 סוגים של ארונות הזזה:

  • ארון הזזה עם טלוויזיה – ארון הזזה שבמרכזו ישנו מסך דק ומסביב לו – הדפסות ועיצובים.
  • ארון הזזה מודפס – ארון שהפאנל הקדמי שלו הוא כמו תמונת קיר מעוצבת.
  • ארון הזזה עם מראה – ארון שהפאנל הקדמי שלו הוא מראת ענק. ניתן לבחור ארון שחלק מהפאנל מראה וחלק מודפס.

מאד מומלץ לא להיחפז, אלא לבדוק כל ארון הזזה לפני שאתם מחליטים אם להטמיע או לא. הבדיקה צריכה להתבצע באמצעות הדמיית מחשב של חנות ארונות על מנת להבטיח ארונות הזזה בהתאמה אישית אופטימלית לנעשה בחדריכם.

בחירת גודל הארון

ניתן לבחור ארון הזזה 2 דלתות או ארון הזזה 3+ דלתות, כאשר זה יכול להגיע גם ל- 6 דלתות במקרים בהם הצורך באחסון בגדים הוא תכוף. כך או כך, חשוב לבחור בדגם שניתן להרחיב לו את מספר הדלתות במקרה שהתכולה תגדל. כך, תיחסך לכם קניית ארון הזזה חדש, ואתם תוכלו להשתמש בקיים כפי שהורגלתם, בתוספת הרחבות.

השארת תגובה