ארונות בסגנון אישי - טיפים לבחירה

במאמר שלפניכם נספק טיפים מובילים בנושא בחירת ארון בסגנון אישי. כאן תוכלו לדעת בדיוק כיצד עליכם לבחור את הארון שלכם – כך שעיצוב כפי שביקשתם הוא שיתקבל, בתוספת ציפיות פונקציונליות שתבקשו לממש: גודל תאי אחסון, סוג תאי האחסון וכמותם וכד’.

תכננו את מבנה הארון

בתכנון – יש לחשוב ולהגות כיצד ייראו המדפים, כיצד ייראה הפאנל החיצוני של הארון, האם הארון יהיה חצוב בקיר, האם הפתחים שלו יהיו פתחי הזזה או של ארון פתיחה, האם בכלל צריך דלת בארון? ישנם לקוחות שמעדיפים שלא תהיה בו דלת.

יש לתכנן את כל הארון, כולל פרזול, ולהתייחס, במהלך התכנון, לנוף שבחדר על מנת לבחור מוצר מתמזג כהלכה.

התייעצו עם מעצב ארונות

מעצב הארונות מועסק בחנות ארונות דקורטיביים. הוא יבחן את מה שתכננתם, יציע מקצי שיפורים ויגבש עבורכם ארון בהתאמה אישית לדרך בה תכננתם לעצב אותו. הוא ייעץ גם בנושא אחסון ויספר לכם על פתרונות האחסון במתקדמים שמוכרים בחנותו כמו ארון פירמידה משולב מגירות או ארון ללא דלתות לסגירה או להזזה. ניתן לאמץ או לדחות את המלצות המעצב, אך קבלתן לבטח תשפר ותייעל את עיצוב הארון ותכנונו.

רכשו את הארון בדרך הבאה

ודאו שאתם בוחרים במק”ט הנכון ושהדבר מודפס בחשבונית. ודאו שיש לכם תעודת אחריות על המוצר. ניתן לשלם בכל דרך שתבחרו, מכרטיס אשראי ועד מזומן ובתנאי תשלום גמישים ביותר. חשוב, לאחר שרכשתם – לתאם הובלה והרכבה בבית בתאריך אשר יהיה נוח וזמין לכולכם.

במהלך ההתקנה

חשוב שכל עוד המתקין לא הגיע (במידה והייתה הובלה ללא התקנה) אל תפתחו את הארון: השאירו אותו לצוות המקצועי שכן פתיחתו עלולה לבטל את תעודת האחריות שקיבלתם. בהובלה ובהתקנה – הובילו את המובילים למיקום בו יהיה הארון והמתינו לסיום עבודת צוות המתקינים. בדקו שהארון עובד כשורה ובהתאם לציפיות שלכם. אהבתם את הארון? המליצו עלינו לחבריכם ומכריכם. אנו נשמח לשרת אתכם ואותם לעוד שנים רבות בהן תצטרכו ארון אקסקלוסיבי בהתאם לעיצובים עכשוויים. ארונות בסגנון אישי מטעם חנות זו הם ארונות עשירים המכילים את כל המרקם הדרוש לכם הן לעיצוב הבית והן למימוש האחסון על פי תכנונכם.

השארת תגובה